This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it
HTML on top of the flash. This page was created for the tutorial Flash and the z-index problem. Solved on slightlymore.
 

Szczegóły znajdziesz w

Polityce Prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

 § 11 

Organizowanie opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi.

1)      Do przedszkola mogą być przyjmowane dzieci niepełnosprawne.

2)      Organizacja opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi organizowana jest na podstawie orzeczeń i opinii poradni psychologiczno – pedagogicznej lub innej specjalistycznej przy ścisłej współpracy z rodzicami.

3)      Za zgodą, na finansowanie przez organ prowadzący, przedszkole może zatrudnić pomoc nauczyciela lub  tworzyć oddziały integracyjne dla dzieci z określoną niepełnosprawnością:

a)      dzieci do tego oddziału kwalifikuje na podstawie orzeczenia poradnia psychologiczno – pedagogiczna,

b)      oddział integracyjny może być utworzony, a dyrektor przedszkola będzie zabiegał o utworzenie tego oddziału, jeśli na dany rok szkolny zgłosi się przynajmniej troje dzieci z orzeczeniem poradni,

c)      przyjęcia dzieci do tego oddziału dokonuje dyrektor przedszkola,

d)      liczba dzieci w oddziale integracyjnym wynosi od 15 do 20 dzieci w tym od 3 do 5 dzieci niepełnosprawnych.

 

§12

1)      Przedszkole może organizować dla wychowanków różnorodne formy krajoznawstwa i turystyki.

2)      W organizowaniu form krajoznawstwa i turystyki Przedszkole może współpracować ze stowarzyszeniami i innymi podmiotami, które zajmują się krajoznawstwem i turystyką;

3)      Organizowane przez Przedszkole różne formy krajoznawstwa i turystyki mają na celu przede wszystkim:

a)    poznawanie Dolnego Śląska, jego środowiska przyrodniczego, gospodarczego i kulturalnego.

b)   poszerzanie wiedzy z różnych dziedzin życia,

c)    wspomaganie rodziny w procesie wychowania,

d)   poprawę stanu zdrowia dzieci i kondycji fizycznej,

e)    poznawanie zasad bezpiecznego zachowania się w różnych sytuacjach,

4)      Krajoznawstwo i turystyka mogą być organizowane w ramach zajęć przedszkolnych i popołudniowych.

5)      Formy organizowane w ramach krajoznawstwa i turystyki to:

a)      wycieczki i spacery po najbliższej okolicy, w trakcie zajęć przedszkolnych uzupełniające realizację aktualnego tematu pracy,

b)      wycieczki krajoznawczo - turystyczne piesze lub autokarowe o większym zasięgu terytorialnym, organizowane w trakcie pracy Przedszkola lub po południu,

c)      imprezy krajoznawczo - turystyczne, np.: konkursy, turnieje,

d)      imprezy wyjazdowe np. zielone przedszkole, olimpiady lokalne lub ogólnopolskie,

6)      Organizację i program wycieczek oraz imprez dostosowuje się do wieku, potrzeb, zainteresowań dzieci.

7)      Szczegółowa organizację spacerów i wycieczek określa obowiązujący w przedszkolu „Regulamin spacerów i wycieczek”.

 

§13

Formy współpracy przedszkola z rodzicami

1)      Przedszkole w swoich działaniach ściśle współpracuje z rodzicami wychowanków prowadząc różne formy współpracy:

a)      udział rodziców w różnych formach spotkań oddziałowych, tj. w zajęciach otwartych, prelekcjach specjalistycznych i warsztatach praktycznych, imprezach wewnętrznych i środowiskowych (wg kalendarza imprez i uroczystości),

b)      konsultacji indywidualnych z wychowawcą,

c)      udział w grupowych zebraniach organizacyjnych organizowanych minimum 2 razy w roku,

d)      udział w zebraniach ogólnych rodziców organizowanych 1 lub 2 razy w roku,

e)       bezpośredniego uczestnictwa w codziennym życiu grupy,

f)       wyrażania i przekazywania dyrektorowi uwag i opinii na temat pracy nauczycieli i przedszkola.


« 1 2 3 4 5 6 7 »



Nasze prace


Wiersze i piosenki


Nasze wideo
www.biuro-megan.eu © 2009 | Wszelkie prawa zastrzeżone
Liczba odwiedzin | Online