This is some flash content - you'll need the flash plugin to see it
HTML on top of the flash. This page was created for the tutorial Flash and the z-index problem. Solved on slightlymore.
 

Szczegóły znajdziesz w

Polityce Prywatności.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszej strony. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Rozkład dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 3 W KAMIENNEJ GÓRZE

Godz
GRUPY MŁODSZE
GRUPY STARSZE
I. Organizacja grup
 
 
530
Schodzenie się dzieci. Zabawy i czynności indywidualne i zespołowe dowolnie podejmowane przez dzieci oraz kierowane przez nauczycielkę.
Udział nauczycielki w zabawach i czynnościach dzieci. Inspirowanie przez nauczycielkę zabaw i zajęć indywidualnych i w małych grupach, stymulowanie nastawienia poznawczego grupy na realizację zdań poznawczych.
Stymulowanie nastawienia poznawczego grupy na realizację zadań programowych, włączanie się nauczycielki do zabaw i czynności dzieci. Spełnianie przez dzieci obowiązków -czynności porządkowo – gospodarcze, dyżury w kącikach. Dodatkowe działania edukacyjne dla dzieci z deficytami oraz dla dzieci zdolnych.
730-1230
Realizacja zagadnień z podstawy programowej
730
Zabawa ruchowa, czynności higieniczno-sanitarne. Przygotowanie do śniadania
 Planowanie z nauczycielką dnia.
Zabawa ruchowa lub ćwiczenia poranne, czynności higieniczno-sanitarne. Przygotowanie do śniadania
830
Ś  N   I   A   D   A   N   I   E
II. Realizacja zadań edukacyjnych za pomocą kodów: werbalnego, relacyjnego, ekspresyjnego
 
 
 
900
Stwarzanie warunków do rozwijania aktywności kierowanej i inspirowanej w sali, ogrodzie, podczas spacerów i wycieczek.
Zabawy i czynności dowolnie wybrane przez dzieci – udział nauczycielki w zabawach i czynnościach podejmowanych przez dzieci.
Przygotowanie do posiłku.
Kontynuacja zabaw, zajęć i czynności podjętych przez dzieci oraz inicjowanych przez nauczycielkę w ranku. Realizacja propozycji dzieci i nauczycielki z planu dnia – w sali i na powietrzu.
Przygotowanie do posiłku
1100
D R U G I E    Ś N I A D A N I E
 
1130
Słuchanie muzyki relaksacyjnej. Zabawy i zajęcia indywidualne i zespołowe. Spacery i zabawy na powietrzu,
Działalność swobodna dzieci. Zabawy, zajęcia proponowane przez nauczycielkę – indywidualnie, w grupach lub zespołach. Elementy wizualizacji lub praca z wyobraźnią. Dalsza realizacja planu dnia w sali i na powietrzu.
 
1230
Elementy muzykoterapii, praca z wyobraźnią, realizacja ofert dodatkowych ( relaksacja w komnacie solnej i in.). Terapia bajką, czytanie lub opowiadanie bajek, baśni przez nauczycielkę. Spacery i wycieczki
Realizacja ofert dodatkowych (zajęcia na basenie, relaksacja w komnacie solnej i in.). Spacery i wycieczki po okolicy. Zabawy eksperymentalne. Praca indywidualna i w grupach Uczestniczenie w życiu lokalnym.
1330
O B I A D
III. Czas relaksu, rozluźnienie dzieci
1400
Rozchodzenie się dzieci. Zabawa ruchowa. Zabawy indywidualne i zespołowe (przy sprzyjających warunkach –na powietrzu) – udział nauczycielki w zabawach. Czynności przygotowawcze nauczycielki do następnego dnia
Rozchodzenie się dzieci. Zabawa ruchowa. Zabawy indywidualne i zespołowe (przy sprzyjających warunkach – zawsze na powietrzu). Praca indywidualna inspirowana przez nauczycielkę. Rozmowa podsumowująca przebieg dnia, czynności przygotowawcze nauczycielki do następnego dnia




Nasze prace


Wiersze i piosenki


Nasze wideo
www.biuro-megan.eu © 2009 | Wszelkie prawa zastrzeżone
Liczba odwiedzin | Online